Opinia użytkownika: Hanna_206
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Byłam w Biedronce, aby zrobić reklamację na skwaśniałe mleko o wartości 3,2% tłuszczu i oczywiście zrobić dodatkowe zakupy. Data ważności była aktualna, ale mleko musiało być nie dość szczelnie zamknięte. apukałam do drzwi kierowniczki, ale nikogo tam nie było. Kasjerka wezwała kierowniczkę sygnałem dźwiękowym. Zapytała co stało się. Odpowiedziałam, że wczoraj kupiłam mleko i jest kwaśne. Kobieta zaproponowała mi wymianę, na co zgodziłam się. Zadowolona byłam z obsługi. Uważam, że w tym sklepie są miłe kasjerki, uśmiechnięte, schludne, chociaż nieraz widać że zmęczone. Towar na sklepie jest systematycznie dokładany. Pracownicy pracują jak mrówki. Dzwonią po dodatkowa kasjerkę, jak jest dużo ludzi przy kasach.Ceny są aktualne przy każdym produkcie.Ostatnio były zmiany w ustawieniu i miałam trudności ze znalezieniem niektórych rzeczy, ale uważam że nowe ekspozycje i dojście do towaru jest dożo lepsze niż poprzednio. Polecam ten sklep, jest czysty, zadbany a towar jest świeży.