Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do Empik-u weszłam głównie po codzienną prasę, ale nie mogłam się powstrzymać od przejrzenia półki z nowościami książkowymi. W salonie jak zawsze panował porządek, czasopisma, książki i płyty były logicznie ułożone, w sposób łatwy do odnalezienia. Obejrzałam książki, wybrałam prasę i udałam się w stronę stanowisk kasowych, które są zlokalizowane w głębi sklepu. Przypomniałam sobie, że na stornie internetowej Empiku widziałam zapowiedź ukazania się nowej książki Małgorzaty Musierowicz, w związku z czym podeszłam jeszcze do Pani, która porządkowała książki na półce i spytałam, czy ta książka już się pojawiła. Pani poinformowała mnie, że książka będzie dostępna od 03.10.2012r. Podziękowałam i udałam się do kasy. Nie było kolejki, Pan przy kasie mnie grzecznie powitał, szybko obsłużył, przypomniał o karcie Payback. Zapłaciłam za zakupy i wraz z paragonem otrzymałam kartę „Joker” umożliwiającą uzyskanie dodatkowych punktów w programie Payback. Wychodziłam jak zawsze zadowolona z zakupów w salonach „Empik”.