Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Super-Pharm

Treść opinii: Po wejściu do działu apteki dało się odczuć bardzo przyjemne działanie klimatyzacji. Wnętrze było czyste, temperatura odpowiednia a oświetlenie bez zastrzeżeń. Półki były wypełnione towarem, a lada czysta. Farmaceuci byli ubrani zgodnie ze standardem firmy. Farmaceuci zachowywali się bardzo profesjonalnie. Zostałam powitana z uśmiechem. Dało się odczuć zaangażowanie farmaceutki w wykonywaną pracę. Atmosfera była bardzo miła. Poprosiłam o coś na biegunkę. Pani farmaceutka zapytała wnikliwie dla kogo oraz ile dni utrzymuje się biegunka i czy przypuszczam co mogło być jej powodem, jakie środki były używane dotychczas i jeszcze kilka innych pytań w celu zaproponowania odpowiedniego leku. Zaproponowała Nifuroksazyd oraz jeszcze inny podobnie działający lek a do tego jeszcze wyjaśniła że można by dołączyć Orsalit w celu zapobiegnięcia odwodnieniu. Wybrałam Nifuroksazyd na początek żeby spróbować a nie iść w koszty niepotrzebnie. Jedyne co mogło by być lepsze to krótsza kolejka. Wszystkie kasy były czynne. Czas oczekiwania wyniósł 5 minut, jednak nikt nie lubi czekać w ogonie kolejki ale jestem wyrozumiała gdyż wszystkie kasy były czynne. Obsługa bardzo miła i kompetentna, sprawnie oraz bardzo sympatycznie podchodzi do każdego klienta mimo dużego ruchu. Zostałam powitana z uśmiechem zaproponowano mi kupno produktów dodatkowych oraz założenie karty lojalnościowej na dwa sposoby(w sklepie oraz poprzez stronę internetową).Jestem zadowolona z obsługi.