Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mtu24.pl

Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię MTU, ponieważ w UFG figurują na moim koncie dwie szkody, których sam nie spowodowałem, a mianowicie spowodowali je nabywcy moich poprzednich aut zaraz po sprzedaży. Jakimś dziwnym trafem obciążają moje konto od kliku miesięcy, pomimo powiadomienia MTU o sprzedaży aut w terminie i kilku miesięcznej walce z infolinią i błaganiem o przepisanie szkód. Nagle okazuje się, że szkody dawno przepięto na nabywców, a do UFG to już sam powinienem się zgłosić z prośbą o korektę. Pierwszy konsultant próbuje połączył mnie z działem szkód, w którym wszystkie linie były zajęte, zadzwoniłem drugi raz bezpośrednio do działu szkód, tam miła pani połączyła mnie z innym działem, niestety chyba jej się coś pomyliło, bo w słuchawce odezwała się pani z Ergo Hestii i stwierdziła, że to pomyłka i nie może mi pomóc, kazała mi zadzwonić do działu wystawiania dokumentów. Zadzwoniłem po raz trzeci i wreszcie tam otrzymałem pomoc - zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia, które błyskawicznie przesłano mi na maila. Jednak UFG muszę sam poinformować o tym wszystkim, więc to nie koniec moich przygód z ubezpieczeniami.