Opinia użytkownika: CiociaKlocia
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię, w celu zarejestrowania dziecka do lekarza rodzinnego. Interesowała mnie wizyta u konkretnego lekarza, który prowadził moje dziecko i był "wtajemniczony" w przebieg choroby. Przy ostatniej wizycie p. doktor powiedziała, że w razie pogorszenia mam się zgłosić, tak też się niestety stało. Powiedziałam jaka jest sytuacja i o to, aby zapytać, czy pani doktor nas przyjmie, pomimo braku numerków. Pani operatorka stwierdziła, że nie ma takiej możliwości (pomimo, że były niewykorzystane numerki z wcześniejszych godzin) i że może mnie zarejestrować na ul.Królewskiej, nie interesowało jej, że nie mam jak tam dojechać. Nie, i już. Podziękowałam się i rozłączyłam. Udałam się bezpośrednio do placówki i bez problemu zostałam zarejestrowana i od razu skierowana do szpitala.