Opinia użytkownika: Justyna_1212
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Odwiedziłam mój bank w celu zlikwidowania składki ubezpieczeniowej na karcie debetowej w koncie Dobre Konto reklamowanego nawet w telewizji. Po wejściu do banku przy trzech stanowiskach byli obsługiwani klienci. Usiadłam więc by poczekać na swoją kolej. Gdy zwolniło się stanowisko podeszłam do pani i wyjaśniłam po co przyszłam. Wcześniej już się dowiadywałam o możliwość zlikwidowania ubezpieczenia na karcie więc wiedziałam, że jest to możliwe. Pani poprosiła o dowód po czym wyjaśniła mi, że w tej chwili właśnie zlikwiduje ubezpieczenie na karcie. Pani bardzo miła. Skrupulatnie mi wszystko wyjaśniła. Bardzo miło mi się z nią rozmawiała. W banku było czysto na podłodze, biurko pracownicy było czyste bez zbędnych rzeczy na nim.