Opinia użytkownika: Anna_3709
Dotycząca firmy: Oasis Tours
Treść opinii: Zakupiłam tygodniowe wczasy w Tunezji w terminie18-25.07.2012 organizowane przez Oasis Tours poprzez agencję. Do wczasów zastrzeżeń raczej nie mam, choć parę rzeczy które opisane były w ofercie organizatora się nie zgadzało, np. w folderze była informacja, że w hotelu internet wi-fi jest dodatkowo płatny a był darmowy. Nie było to jednak nic co zepsułoby mi urlop. Problem zaczął się gdy wróciłam z wczasów. Przy zakupie wyjazdu prosiłam o wystawienie faktury, pani w agencji poinformowała mnie, że fakturę otrzymam po powrocie z wczasów. Dzień po powrocie przedzwoniłam do biura z pytaniem czy faktura jest już wystawiona. Dowiedziałam się że fakturę miał mi wysłać pocztą organizator, zadzwoniłam więc do siedziby Oasis Tours, która znajduje się w Warszawie. Pani w centrali poinformowała mnie, że faktura dotrze do mnie w terminie do dwóch tygodni od przyjazdu z wczasów, więc pozostało mi czekać. Po niespełna dwóch tygodniach faktura dotarła, niestety z przekręconym moim nazwiskiem. Od razu w ten sam dzień przedzwoniłam do fakturzysty, który wystawił mi fakturę i poinformowałam o popełnionym błędzie. Pan obiecał, że jeszcze w ten sam dzień wyśle poprawioną fakturę i na następny dzień powinnam ją dostać. Powiedział też, żebym odesłała fakturę z błędem. Minął dzień, dwa, w końcu cały tydzień, a faktury jak nie było, tak nie było. Pomyślałam, że może powodem braku faktury w mojej skrzynce jest fakt, że nie odesłałam jeszcze błędnie wypisanej faktury, jakoś na pocztę nie było mi w tym czasie po drodze. Fakturę odesłałam, odczekałam parę dni i przedzwoniłam ponownie do fakturzysty. Dostałam informację, że faktura została do mnie wysłana, jednak gdy pytałam o datę wysłania listu pan nie umiał mi odpowiedzieć. Poczekałam kolejne parę dni ale faktura nie dotarła. Kolejny telefon do pana fakturzysty, nadal mimo wszystko upierał się,że faktura została do mnie wysłana,i cytuję "mam iść na pocztę pytać czemu nie dostałam listu", a gdy spytałam o numer przesyłki żeby to sprawdzić powiedział że on tylko zajmuje się wystawianiem faktur a nie wysyłką i takiej informacji mi nie poda. Po długiej rozmowie powiedział od niechcenia, że jak chcę to wystawi duplikat faktury i mi prześle. Czekam kolejne 3 dni i w końcu 28 sierpnia faktura do mnie dotarła. Ale przez zaistniałą sytuację jestem zrażona do firmy Oasis Tours i na pewno nie skorzystam już z ich usług. Dodam jeszcze tylko, że w zeszłym tygodniu dostałam kolejną kopertę o Oasisa, w środku znajdował się oryginał faktury, który ponoć był do mnie już wysłany!