Opinia użytkownika: Maciej_853
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Dnia 30.08 firma kurierska DPD otrzymała przesyłkę o numerze 0005338077299A (do wglądu) z terminem doręczenia w dniu 31.08. Adres doręczenia był ubogi o numer bloku i mieszkania, podana była jedynie ulica, czego powodem było moje niedopatrzenie przy składaniu zamówienia. Jednakże podane były wszystkie inne dane włącznie z dwoma numerami telefonu. Dnia 31.08 kurier nie pokwapił się zadzwonić na którykolwiek z nich widząc niepełny adres. Widocznie nie chciało mu się, wpisał adnotację o niepełnym adresie i wrócił z paczką do sortowni w Gliwicach. W sobotę miał miejsce telefon do firmy (czas oczekiwania na konsultanta wyniósł ok. 6 minut), po którym dowiedziałem się o niepełnym adresie. Uzupełniono więc adres i umówiono termin dostarczenia na dzień 01.09 w godzinach 11-14. Żeby była jasność, zamówiony został plecak szkolny dla młodszego brata. Dnia 01.09 cały dzień czekałem w domu na kuriera przez co musiałem przełożyć parę innych spraw, lecz ten się nie pojawił. Zobaczyłem jedynie adnotację "Przechowywanie paczki na magazynie". Złapałem za telefon i odczekawszy 8 minut na linii nawiązałem połączenie z konsultantem, który chwilę po podaniu przeze mnie numeru przesyłki, zająknąwszy się, odłożył słuchawkę. Nie ukrywam, że się zdenerwowałem, ponownie tam zadzwoniłem i po odczekaniu kolejnych 8 minut znów udało mi się nawiązać połączenie. Po podaniu numeru przesyłki Pani nie wiedziała co ma odpowiedzieć, nie umiała znaleźć odpowiedzi na pytanie dlaczego paczki jeszcze nie ma i kurier ani nie zadzwonił, ani nie zostawił awizo. Pani przy telefonie nie chciała podać mi także numeru do kuriera. Jedyne co od niej usłyszałem to informacja, że paczka będzie w dniu następnym w godzinach 11-14 i "to jest Pana wina, że Pan zamawia plecak na ostatni moment". A paczka miała być w piątek. Okazało się jednak, że to nie koniec problemów, gdyż kurier nie pojawił się w godzinach ustalonych i kolejny dzień musiałem poświęcić na siedzenie w domu. Kurier pojawił się po godzinie 18, paczka była w średnim stanie wizualnym, ale na szczęście sprzedawca bezpiecznie ją zapakował. Kurier zapytany dlaczego paczka nie dotarła w piątek ani w poniedziałek nie odpowiedział nic, zabrał się i poszedł bez słowa. Osobiście nie polecam tej firmy kurierskiej. Wcześniej już miałem z nimi problemy, ale po tym incydencie w każdym komentarzu do zamówień zaznaczam, że nie życzę sobie wysyłania mi towaru przez firmę DPD. Pozdrawiam.