Opinia użytkownika: Michał_1650
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zwróciłem uwagę, czy produkty w nim były poukładane na półkach w sposób nie budzący zastrzeżeń, bez zarzutów. Pracownicy tam pracujący mieli jednolite stroje, zarówno ci którzy obsługiwali przy kasach, także ci doradcy klienta. Nie mogłem znaleźć szamponu do włosów, który był w ulotce sklepu. Chciałem się zwrócić o pomoc do doradcy, ale nie mogłem na terenie sklepu znaleźć takiej osoby, dlatego, że nikogo takiego tam nie było. Dopiero po pewnym czasie gdy czekałem przy wejściu na zaplecze wyszła stamtąd osoba do obsługi klienta. Pomogła mi znaleźć produkt, którego potrzebowałem , lecz musiałem się naczekać długo o pomoc. Nie wszyscy pracownicy mieli identyfikatory. Cała wizyta trwała prawie pół godziny a mogła znacznie krócej.