Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DUKA
Treść opinii: W momencie wejścia do salonu Duka, ekspedientka znajdowała się na sali sprzedaży, sklep, jak również witryna były czyste, elementy ekspozycji były ustawione przejrzyście. Celem wizyty było kupienie upominku dla mamy. Ekspedientka nie powiedziała "Dzień dobry". Dopiero po chwili zapytała " w czym mogę pomóc" po ok. minucie. Na sali była tylko jedna pani. Była elegancko ubrana. Ekspedientka zaczęła rozmowę od pytań otwartych, po zawężeniu grupy produktów zadawała pytania zamknięte, bardzo dobrze diagnozowała potrzeby klienta przy czym była bardzo miła i uśmiechnięta. Po zdefiniowaniu potrzeb pani zaczęła opisywać kilka produktów w sposób krótki i zwięzły jednak na tyle ciekawie by zainteresować klienta. Jeśli chodzi o możliwość reklamacji oraz kartę upominkową, ekspedientka udzieliła wyczerpujących informacji z własnej inicjatywy. Ogólne wrażenie wizyty było dobre.