Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: W sklepie i przed sklepem panuje porządek . Na oknach sklepu znajdują się plakaty reklamowe i informacje o promocjach. Produkty poukładane są tematycznie , pod nimi znajduje się aktualna cena. Wracałam z pracy stąd tak późna pora odwiedzin sklepu. Godziny otwarcia sklepu są dla mnie komfortowe , sklep jest czynny od 6-22 ale ze względu na wysokie ceny i średni asortyment towarów sporadycznie robię tam zakupy. Największy asortyment sklepu stanowią napoje alkoholowe i tytoniowe. Kiedy weszłam do środka pracownica była na zapleczu sklepu. Zatem poszłam pooglądać produkty. Chociaż sklep miał być jeszcze czynny ok pół godziny lady chłodnicze gdzie znajdują się artykuły nabiałowe były już niedostępne dla kupującego i zasłonięte roletą . A może coś bym z niej kupiła ???W sklepie panuje zbyt niska temperatura , jest mi tam zawsze po prostu zimno.Jak zrobiłam już zakupy ( słodycze) pracownica sklepu stała przy kasie. Pierwsza powiedziała mi dobry wieczór. Byłam zdziwiona bo z reguły ja zawsze mówię pierwsza. Pani utrzymywała ze mną kontakt wzrokowy, ale zabrakło mi uśmiechy czy np zagajenia o aktualną promocję . W sklepie można płacić kartą płatniczą również transakcje zbliżeniowe. Pracownica nie była już ubrana w odzież firmową i nie miała identyfikatora. Po zapłaceniu otrzymałam paragon i po wydaniu reszty powiedziała dziękuję . Nie zaprosiła mnie ponownie i nie powiedziała dobranoc.Wychodząc pierwsza powiedziałam dobranoc.Oceniam poziom obsługi klienta w tym sklepie jako wymagający doskonalenia.