Opinia użytkownika: Piotr_1734
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: Bilet do kina zarezerwowałem przez internet, dostając informację, że muszę zjawić się conajmniej pół godziny przed seansem, ponieważ po tym czasie rezerwacja może wygasnąć. Oczywiście spóźniłem się dziesięć minut, ale rezerwacja nadal była aktualna, co jest dużym plusem. Otwarta była jedna kasa, do której podszedłem, a że nie było kolejki byłem obsłużony natychmiast, ale zauważyłem, że w razie większej ilości klientów, czekali także inni kasjerzy. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Obsługiwany byłem przez kobietę, która prawdopodobnie się uczyła, lub był to jej pierwszy dzień w pracy, ponieważ pomagała jej inna osoba. Wszystko robione było z uśmiechem i wielką życzliwością. Po odejściu od kas, poszedłem kupić popcorn. I tu kolejny wielki plus, ponieważ przekąska została tak szczerze nasypana do kartonika, że przy najdrobniejszym ruchu się wysypywało. Trochę nabrudziłem, ale zaraz przyszła osoba sprzątająca i zmiotła wysypany przeze mnie popcorn. Zapytałem także o toalety, i dokładnie mi wytłumaczono i wskazano gdzie są. Po seansie, osoba przy drzwiach wskazywała śmietnik na puste opakowania po popcornie i napojach a następnie dziękowała i życzyła miłego dnia. Była to jedna z najlepszych obsług jakie kiedykolwiek miałem w jakimkolwiek kinie.