Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu sieci Lidl w Lublinie przy ulicy Jana Pawła II. Do sklepu udałem się na szybie poranne zakupy, aby kupić trochę warzyw na śniadanie oraz brakujące produkty na obiad. Strefa wejścia do sklepu była czysta i zadbana. Przy wejściu na halę sprzedaży była dostępna aktualne wydanie gazetki handlowej. Podłoga w całym sklepie była czysta i utrzymana w należytym porządku. Produkty na półkach były ładnie i równo poukładane. Były też dobrze oznakowane odnośnie cen i nazw na etykietach umieszczonych przy półkach sklepowych. Jednak brakowało części produktów, szczególnie warzyw, nie było m. innymi sałaty i ogórków. Pracownicy sklepu byli ubrani w czyste i schludne stroje firmowe. Przy kasie nie było dużej kolejki. Kasjerka była miła i uprzejma, szybko prowadziła obsługę. Na początku przywitała się, po zeskanowaniu produktów wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty. W Lidlu jest od niedawna możliwość płatności zbliżeniowych co usprawnia i przyśpiesza zakupy.