Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Hipermarket: poszczególne stanowiska obsługiwane różnie. Stanowisko mięsne i serowe - obsługa w normie - pytana o asortyment odpowiada w dość ograniczonym zakresie. Poziom ekspozycji asortymentu - dobry. Porządek na krajalnicach względny. Zauważalne przedmioty obce w postaci części ubrania w pobliżu... Stwarza to wrażenie miernej dbałości o stan sanitarny i wygląd stanowiska. Pracownice na hali - napotykane sporadycznie, pytane o asortyment wykazują się niskim stopniem zainteresowania klientem i wiedzą. Stanowisko z AGD - wysunięte na hali - puste, brak obsługi, zero informacji. Podobnie ze stanowiskiem odzieżowym - klient pozostawiony sam sobie, kolejka do przymierzali. Pieczywo na piekarni - bułki przepieczone. Część pieczywa już trochę podsechniętego. Poza tym w miarę dobrze. Przy kasach kolejki w ilości 5-6 wózków. Przy stanowiskach samoobsługowych kolejki większe 8-9 osób. Obsługa pomaga przy nich. Ilość kas pracujących - standardowych - 6, samoobsługowych - 4. Ochrona działa w obszarze wejścia i holu sklepu. Na hali - brak. Biuro obsługi klienta działa w miarę sprawnie - tworzą się też kolejki. Toalety - czystość niedostateczna. Braki techniczne w postaci urwanej deski sedesowej, nieczynnego jednego pisuaru i niesprawnego drugiego. Czystość przed sklepem - zauważalne paragony i gazetki reklamowe w koszykach i na asfalcie - dodatkowo niedopałki papierosów. Czystość w sklepie ogólnie na dobrym poziomie.