Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Pocztowy
Treść opinii: Wygląd - ciasnota wnętrza, klienci poczty praktycznie na plecach klientów banku.. Przy stanowiskach dało się zauważyć suszące się parasolki, poupychane torby reklamowe. Trochę za dużo różnych elementów na tak małej powierzchi - wizualny haos. Hałas dochodzący z okienek pocztowych przeszkadza w obsłudze. Ulotki, materiały reklamowe plakaty były - aktualne, brak pieczatek na ulotkach. Zauważono ulotki inne, niebankowe. Czas oczekiwania - 5 min. zostałem przywitany zza biurka, na siedząco. Doradca rozmawiała przez telefon. Brak kolejki. Ubiór doradców bez zastrzeżeń, przypięte identyfikatory. Doradca prosił o pomoc drugiego w obsłudze program. komp. Zauważalna powściągliwość i brak empatii doradcy. Mało pytań ze strony doradcy Klient musiał sam zadawać pytania by uzyskać informacje. Do rozmowy włączała się druga doradczyni która pomagała i nadawała inny ton rozmowie. Doradca podziękował klientowi na rozmowę, pożegnanie na siedząco, nie wręczył wizytówki.