Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Tym razem troszkę dłużej musiałam poczekać na realizację mojego zamówienia na leki z portalu doz.pl. Zamówienie złożyłam w środę ok. godz. 18:00 i otrzymałam pierwszego maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Samo składanie zamówienia na stronie doz.pl przebiegło bardzo sprawnie - wybrałam leki, które już wcześniej zamawiałam i były one widoczne w historii moich zamówień, więc bez problemu je odnalazłam i włożyłam do wirtualnego koszyka. Na koniec wybrałam aptekę, w której będę odbierać leki i zatwierdziłam jednym kliknięciem. Teraz już pozostało mi czekać na maila i sms-a z informacją o realizacji. Drugi mail przyszedł w czwartek ok. godz. 6:30 i informował, że zamówienie zostało przekazane do wysyłki z hurtowni. Ostatni mail i sms przyszły jednocześnie w piątek po godz. 11:40 i zawierały informację, ze zamówienie jest gotowe do odbioru w aptece. Ostatnie kilka moich zamówień było szybciej realizowanych, ale i tak zmieściło się to w deklarowanym czasie dostawy 24-72 godziny.