Opinia użytkownika: Michał_1507
Dotycząca firmy: KYOTO Sushi Restaurant
Treść opinii: Wybierając sie z dziewczyna na obiad po pracy nie spodziewałem się że tak zachwalany przez moich znajomych lokal, będzie miał tak niesprawną obsługę. Wprawdzie do wystroju oraz czystości w lokalu nie mozna było mieć żadnych zastrzeżeń, jednak obsługa pozostawiała wiele do życzenia. Poczatkowo zostaliśmy miło przywitani i szybkoobsłużeni, jednak nie mogliśmy sie doprosić zamówienia deseru z którego zrezygnowalismy z braku czasu. Na spakowanie jedzenia, które bardzo nam smakowało również nie doczekalismy się pomimo próśb z naszej storny. Po rachunek równiez musiałem zgłosić sie sam, gdyz nie miałem czasu na kolejne stracone minuty. W obronie obsługi nie staną nawet duży ruch w lokalu, który mógł byc pewnym usprawiedliwieniem. Jednak w lokalu zajętych było maksymalnie 6 stolików.