Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Michał_1644

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Stację BP przy ulicy Modlińskiej odwiedzam przynajmniej 2 razy w miesiącu. Jest to jedna z najlepiej zaopatrzonych stacji w kierunku na Zegrze (jadąc przez Nieporęt). Ostatnia moja wizyta odbyła się w piątek w godzinach wczesnowieczornych (po godz. 20). Ruch na stacji był dosyć duży. Wszystkie dystrybutory były zajęte. Do każdego z dystrybutorów ustawiła się oddzielna kolejka. Oczekiwałem na wolny dystrybutor ok. 2 minuty. Po zatankowaniu udałem się do kasy. Na stacji są 4 kasy - 3 były dostępne. Ustawiła się jedna kolejka do wszystkich kas i kolejni klienci byli zapraszani do podejścia. Niestety pewnym mankamentem jest ustawianie się kolejki między regałami. Osoby wchodzące do budynku niekiedy nie widzą kolejki i próbują od razu ustawić się przy kasie co od razu spotyka się z reakcją pozostałych czekających. Oczekiwanie w kolejce zajęło ok. 30 sekund. Po podejściu do kasy obsługujący zadawał krótkie konkretne pytania: "Czy było tankowane paliwo", "Czy zbiera Pan punkty", "Czy płaci Pan kartą czy gotówką", "Czy potrzebna będzie faktura". W momencie poinformowania sprzedającego o zbieraniu punktów. Sprzedający zapytał czy chciałbym dokonać opłaty kartą PayBack. Taka forma płatności wzbudziła moje zainteresowanie, dlatego wyraziłem zgodę z pytaniem jaka część transakcji może zostać dokonana PayBack-iem. Sprzedawca zmuszony był do podejścia do innego stanowiska, na którym znajdował się specjalny terminal. Po chwili wrócił do mnie i poinformował, że mogę opłacić kartą PayBack kwotę w wysokości 10 zł. Potwierdziłem chęć skorzystania z takiej możliwości. Brakującą różnicę opłaciłem kartą płatniczą. Dodatkowo z drukarki stojącej po stronie klienta otrzymałem kupon na bonusowe punkty za kolejne tankowanie. Sprzedawca na koniec transakcji podziękował i pożegnał mnie słowami "Do widzenia."