Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przed weekendem przyszłam na zakupy spożywcze do Lidla. Gdy wchodziłam, nie widziałam kolejek do kas, ale w sklepie było trochę klientów, którzy powoli zmierzali w stronę kas. Zajęłam się zakupami, które rozpoczęłam od stoiska warzywa-owoce. Było ono dobrze zaopatrzone, a produkty były dobrej jakości. Wybrałam sobie trochę jabłek, które były w korzystnej cenie, i poszłam na dział nabiałowy. Spędziłam tu parę minut, wybierając produkty, które były mi potrzebne. W tym czasie zaczęły już tworzyć się kolejki do kas. Po znalezieniu wszystkich interesujących mnie produktów skierowałam się z zakupami w stronę kas. Były czynne 3 stanowiska, a do każdego stało po 4-5 osób z większymi zakupami. Kasjerzy dzwonili w celu otwarcia nowej kasy, ale dopiero po kilku minutach przyszedł pracownik i otworzył czwartą kasę. W sklepie panowała odpowiednia temperatura, dzięki czemu udało mi się wytrwać w kolejce do kasy. Gdy nadeszła moja kolej, pracownik miło mnie przywitał i sprawnie wykonał transakcję, a na koniec pożegnał uprzejmie.