Opinia użytkownika: Dominika_396
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłam salon obuwniczy Deichmann. Po wejściu do sklepu zostałam od razu powitana przez sprzedawcę słowami „dzień dobry”. W sklepie było 4 sprzedawców i około 12 klientów. Mimo, iż przez dłuższy czas w wyraźny sposób interesowałam się wybranym obuwiem, tj. oglądałam, dotykałam, przymierzałam, to żaden ze sprzedawców nie zaproponował mi swojej pomocy. Gdy z własnej inicjatywy zapytałam o dostępny rozmiar, sprzedawca odpowiedział, że dostępne jest tylko to co na półce. Nie zaproponował nic alternatywnego, ani nie sprawdził dostępności szukanego rozmiaru w innych salonach. Gdy z wybranym obuwiem udałam się do kasy, zostałam najpierw przywitana, a następnie zostałam szybko i sprawnie obsłużona. Kasjerka zaproponowała dodatkowy zakup w postaci preparatu do czyszczenia zamszu. Po otrzymaniu paragonu, kasjerka z uśmiechem podziękowała za zakup, pożegnała mnie i zaprosiła do ponownej wizyty.