Opinia użytkownika: Dominika_396
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: Będąc w centrum handlowym zrobiłam sobie przerwę na obiad i odwiedziłam pizzerię. Po wejściu do lokalu i zajęciu stolika od razu podeszła do mnie kelnerka. Najpierw przywitała się, a następnie podała menu pytając czy życzę sobie na początek coś do picia. Przy składaniu zamówienia pytała o rodzaj ciasta do pizzy i zaproponowała dodatkowy sos. Pizzę otrzymałam po 18 minutach. Była ciepła, pachnąca i smaczna, ale nie wszystkie jej składniki były zgodne z menu. Zabrakło żurawiny a roztopiony ser nie przypominał sera góralskiego. Nie podano serwetek, a szklanka z napojem była uszczerbiona. Po zakończeniu jedzenia poprosiłam o rachunek. Kelnerka zapytała czy smakowało i niezwłocznie przyniosła paragon. Był on niestarannie wyrwany z kasy fiskalnej. Po otrzymaniu reszty opuściłam lokal. Podczas mojej wizyty w lokalu panował porządek, krzesełka i stoliki były ustawione równo. W lokalu było trochę ciepło i chwilami czuć było zapach spalenizny.