Opinia użytkownika: Stokrotka_15
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Wiele moich znajomych korzysta z usług w tej drogerii , dlatego też ja postanowiłam pójść w ich ślady. Udałam się do sklepu w celu zakupu kilku produktów i założeniem karty rabatowej. Skusiło mnie głównie to , iż drogeria oferuje produkty bio , ekologiczne kosmetyki o fantastycznych zapachach. Do sklepu szłam już z zakupem konkretnego produktu , jednak gdy weszłam do środka nie znalazłam go na półce. Zapytawszy o powód takiego stanu rzeczy dowiedziałam się , że nie wszystkie produkty są wystawiane i jeśli czegoś nie ma to należy pytać. Po podejściu do kasy zaproponowano mi założenie wspomnianej przeze mnie karty. Odparłam oczywiście ,że jestem zainteresowana, więc pani podała mi do wypełnienia kartę. W czasie gdy wypisywałam swoje dane zaczęła opowiadać mi o zasadach uczestnictwa w programie rabatowym. Nie byłam zachwycona takim obrotem sprawy , gdyż nie byłam w stanie jednocześnie pisać i słuchać co do mnie mówi. Myślę ,że powinno się w przyszłości popracować nad tym aspektem. Ponadto , przydało by się miejsce z jakimś stolikiem i krzesłem ,żeby można było spokojnie wypełnić formularz.Jeśli chodzi o wnętrze sklepu to jest ona dosyć małe w stosunku do liczby klientów odwiedzających. Przy zagęszczeniu 4 klientów i 2 pań z obsługi trudno jest swobodnie się poruszać, a sytuację pogarsza jeszcze stojąca na środku sklepu półka z promocyjnymi kosmetykami.