Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Wybrałam się do Leroy Merlin, aby kupić dywan. Potrzebowałam pomocy obsługi w ustaleniu ceny dywanu, poprosiłam więc Panią, która zajmowała się układaniem ramek na zdjęcia. Ponieważ Pani nie była zorientowana w dywanach, zadzwoniła po odpowiednia osobę. Po dosłownie chwili przyszedł Pan, który poinformował mnie o cenie dywanu. Ponieważ dywan, który mnie interesował był przyłożony kilkoma innymi, Pan uprzejmie zdjął dywany z góry, abym mogła dokładnie obejrzeć, ten, który mnie interesował. Zapytałam Pana o możliwość zwrotu dywanu i usłyszałam, że mam bezterminową możliwość zwrotu i Pan doradził mi, aby wzięła fakturę, ponieważ druk na paragonie po pewnym czasie może wyblaknąć, a dowód zakupu jest konieczny w przypadku zwrotu. Zdecydowałam się na zakup, więc Pan bardzo starannie zapakował mi dywan i zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu.