Opinia użytkownika: Alicja_438
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: W dniu dzisiejszym po pracy poszłam do banku BZWBK SA w celu uzyskania informacji na temat lokat krótkoterminowych. W internecie wyczytałam informację na temat oferty Banku BZWBK. W placówce było kilka, oczekujących osób. Personel sprawiał wrażenie powolnego, znużonego pracą i zupełnie nienastawionego na obsługę klientów. Na stojaku i na stoliku niedbale były porozkładane ulotki z ofertą banku. Po tym, jak w końcu doczekałam się na moja kolejkę do pracownika banku, nikt nie poprosił mnie o podejście do stanowiska. Zniecierpliwiona podeszłam do stanowiska, przywitałam się pierwsza, na co uzyskałam bez entuzjazmu odpowiedź "dzień dobry" i nie proszona zajęłam miejsce naprzeciwko pracownika obsługi. Zapytana o cel przybycia do banku, wyjaśniłam, że jestem zainteresowana lokatą na trzy miesiące. Powiedziałam, że zapoznałam się z oferta banku i w związku z tym, że jest ona inna od moich oczekiwań, mam kilka pytań. Pani nie była kompetentna w udzieleniu mi samodzielnej odpowiedzi na pytania. Po podpytaniu kolegi ze stanowiska obok, stwierdziła, że Bank nie jest w stanie zaoferować mi innej oferty i dała do zrozumienia,zajmując się innymi czynnościami, że ze swojej strony jest to już wszystko. Nieusatysfakcjonowana obsługą, wstałam i podziękowałam za informację, znów jako pierwsza żegnając się z panią.Pracownica Banku w żaden sposób nie rozwiała moich wątpliwości. Więcej czasu spędziłam na oczekiwaniu na obsługę, niż przy stanowisku pracownika Banku. Pani nawet nie była zainteresowana mną na tyle, aby zapytać, na jaką kwotę chcę ulokować środki.