Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_2593

Dotycząca firmy: POLOmarket

Treść opinii: Personel zatrudniony w Polo Markecie w moim mieście jest za mały do potrzeb obsługi klienta. Mam poczucie, że pracujący w nim ludzie są tam za karę. Na stoisku mięsnym często trzeba odstać 10 minut zanim personel podejdzie i zechce obsłużyć klienta. Wędlina i mięso są nieświeże i już przy stoisku brzydko pachnie. W lodówkach z wędliną jest chaos, towaru jest za dużo a zbyt nijaki. Klienci korzystają z atrakcyjnych promocji natomiast gdyby nie one to pewnie nie wiele klientów to miejsce odwiedza. Kasy są trzy, jednak tylko jedna kasa jest czynna, kolejki są do kasy wiecznie długie. Pani kasjerka mało dynamicznie kasuje towary, wręcz swoimi powolnymi ruchami irytuje klientów. Koszyków podręcznych na zakupy praktycznie nie ma. Stoisko z warzywami i owocami jest mało estetyczne i mało kontrolowane przez personel. Arbuz skisły, ogórki kiszone źle pachną, zwiędłe warzywa i nadpsute owoce. Na stoisku z alkoholem i ciastem obsługi nie ma, trzeba stać przy ladzie i czekać aż ktoś z obsługi nas zauważy i raczy obsłużyć. Ceny są atrakcyjne niektórych artykułów jednak klientów odstrasza długi czas obsługi i niekoniecznie świeży towar.