Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: W godz. 16-18 zwykle najwięcej klientów do kas (wpłaty). Są trzy kasy, czynna na ogół jedna (bywam tam reguralnie co miesiąc i rzadko się zdarzyło, aby były czynne 2 stanowiska). Nawet gdy jest duża kolejka (powyżej 7 osób) nikt z personelu nie próbuje usprawnić obsługi (np. na innych stanowiskach dwie panie rozmawiają, trzecia liczy coś, a kolejka do wpłat rośnie). Wielkokrotnie musiałam zrezygnować z wizyty w banku, widząc kolejkę na ponad godzinę czekania. Obsługa bez zastrzeżeń, nagatywna ocena jedynie za organizację i czas obsługi. Przecież nawet personel skierowany do innego okienka (obsługa rat czy kredytów) jest w stanie na stanowisku kasowym przyjmować wpłaty w godzinach największego napływu interesantów.