Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W sklepie internetowym EURO AGD zamówiłam lodówkę. Procedura zakupu odbyła się bez zarzutu. Mam jednak duże zastrzeżenia do dostawy. Czas dostawy miałam określony od godz. 11 do 21, a więc bardzo wydłużony. W przeddzień oraz w dzień dostawy usiłowałam uzgodnić telefonicznie, w której części dnia dojedzie dostawca. Trasa była już rozplanowana, a miejscem mojej dostawy była miejscowość pod Warszawą, więc było wiadomo, czy to początek, środek czy koniec trasy kierowcy. Zależało mi na tym, gdyż specjalnie musiałam tam dojechać i spędzić tam cały dzień, ponieważ nie mieszkam na miejscu. Niestety usłyszałam, że to "system" i nie ma możliwości sprawdzenia orientacyjnej pory dostawy. Myślę, że odrobina dobrej woli wystarczyłaby, aby pokonać system i okazać ludzkie podejście. Poza tym, nie otrzymałam faktury, chociaż było to zaznaczone w zamówieniu, a kartę gwarancyjną niepodstemplowaną, co zmusza mnie do ponownego udania się do punktu sprzedaży. Dostawcy nie zabrali opakowania, twierdząc, że musi zostać do uruchomienia sprzętu (nie wiem czy jest tak faktycznie, gdyż w ankiecie satysfakcji klienta jest pytanie o zabranie pustych opakowań). Zastanawiam się, czy pomimo wielu udogodnień, jakie obecnie stwarza komputeryzacja, obsługa nie zasłania się zbyt często magicznym słowem "system", który wręcz uniemożliwia działanie czynnika ludzkiego.