Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Udałam się do banku z ostateczną wizytą by zakończyć przekształcanie mojego konta osobistego w Dobre Konto. Miałam się zgłosić jak tylko dotrze do mnie karta bankomatowa. Tak też się stało więc odwiedziłam oddział banku. Po wejściu do banku zauważyłam, że nie ma za dużo klientów. Od progu powitał mnie jeden z pracowników - jedyny mężczyzna w banku. Zaraz tez zaprosił mnie do stanowiska, ale ja chciałam być obsłużona przez panią, z którą wcześniej uzgadniałam sprawy mojego konta. Nie chciałam ponownie wyjaśniać innemu pracownikowi o co chodzi. Moja pani była wolna, więc podeszłam do niej do stanowiska przy którym można było usiąść. Przypomniałam po co przyszłam i pani mnie pamiętała. Zostałam poproszona o dowód osobisty i pani dokonała stosownych zmian. Następnie podpisałam stosowne dokumenty. Wyjaśnione zostały mi niezrozumiałe dla mnie kwestie. Wyszłam zadowolona. Postanowiłam jeszcze aktywować w bankomacie moją nową kartę. W pomieszczeniu bankomatowym brak klimatyzacji bo jest tam zawsze bardzo gorąco.