Opinia użytkownika: Aga_35
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Jakiś czas temu wzięłam kredyt gotówkowy w Alior Bank. Co jakiś czas przychodzi mi do domu rozliczenie i nowy harmonogram. W rubryce określającej stan zadłużenia miałam wpisane -85 zł. Zaniepokojona poszłam do oddziału wyjaśniać, ponieważ byłam przekonana, że wpłacałam nawet więcej niż było wymagane. Niestety musiałam się naczekać na obsługę, ponieważ tylko przy jednym stanowisku siedział doradca ( a stanowisk mają około 6). Gdy zjawiła się kolejna pani, podeszłam do niej i poprosiłam, żeby sprawdziła co dzieje się na moim kredycie. Pani ta sama nie rozumiała tego co widziała w komputerze i musiała zawołać koleżankę do pomocy. Po krótkiej chwili we dwie rozwiązały zagadkę i wytłumaczyły mi, że te minus 85 zł to tak naprawdę +85zł. Dziwne,że bank nadpłatę wykazuje z minusem, przez co wprowadza klientów w błąd. Ogólnie obsługa była miła, ale nie za bardzo kompetentna ( przynajmniej w tym przypadku).