Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W sklepie obuwniczym Deichmann dokonywałem reklamacji obuwia sportowego. Powodem reklamacji było odklejenie podeszwy od reszty buta oraz spowodowane tym zniekształcenie buta w okolicy pięty. Sprzedawczyni bardzo życzliwie podeszła do mojej sprawy. Dowiedziałem się na miejscu, że buty mogą zostać wymienione na nowe i że nie muszę oczekiwać na ekspertyzę (decyzja o wymianie butów na inne zapadła na miejscu). Pracownik wyraził wolę pomocy mi w wyborze innego obuwia, gdyż identycznego modelu nie było już w ofercie. Wobec faktu, że nie znalazłem pasujących mi butów, pracownik zaproponował mi podjęcie decyzji o wyborze nowych butów w późniejszym terminie - po kolejnych dostawach towaru i i wręczył mi kartę upominkową, na które została zapisana wartość reklamowanego obuwia. Zachowanie personelu sprawiło, że na pewno chętnie wrócę do tego sklepu i tej sieci w przyszłości.Wyposażenie i czystość sklepu była bardzo poprawna.