Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Klaudia
Treść opinii: Przyszedłem do sklepu "Klaudia" po dwa szybkie dania typu gorący kubek. Sklep jest tak zorganizowanym że wchodząc klienci biorą koszyk, do którego wkładają swoje zakupy z ogólnodostępnej części samoobsługowej, a potem idą do dwóch stanowisk przy ladzie kasowej. Przy kasie dokupuje się jeszcze inne rzeczy (na przykład część pieczywa czy alkohol). Taka organizacja sklepu powoduje, że czasami przy "rozlazłym" kliencie szybkie zakupy się przedłużają. Obsługa nie radzi sobie z takimi klientami, co powoduje zniechęcenie klientów do zakupów w sklepie. Dobrym rozwiązaniem byłoby wydzielenie jednej kasy do obsługi wyłącznie zakupów kupionych w części samoobsługowej.Innym problemem jest kwestia płatności. Sklep obsługuje płatności kartami płatniczymi, ale dopiero przy kasowaniu pracownicy informują, że płatność kartą jest dopuszczalna od 10 zł. W przypadku moich zakupów wymusiło to na mnie - jako na kliencie - kupienie dodatkowych rzeczy. Nie można tego ocenić dobrze.Czystość samego sklepu oraz jego zaopatrzenie i rozmieszczenie towaru jest bez zarzutu.