Opinia użytkownika: Elżbieta_505
Dotycząca firmy: Sizeer
Treść opinii: W sklepach sieci Sizeer zakupy robię od kilku lat. Sklepy są jak najbardziej zadbane, obsługa przemiła. Niestety jest tak tylko wtedy jeżeli chodzi o zakup obuwia. Kłopoty zaczynają się gdy chcemy to obuwie zareklamować. Pan przyjął i spisał reklamacje, wyznaczył szybki termin odbioru co mnie zaskoczyło, ale też ucieszyło. Gdy nadszedł dzień odbioru otrzymała opinię, w której stwierdzono niezasadność mojej reklamacji. Jako główny powód podano fakt, że obuwie było prane, a detergenty osłabiły klej. Powód odmowy był wyssaną z palca, niczym niepopartą bzdurą. Znam zasady korzystania z obuwia i wiem, że w przypadku wyprania butów w pralce tracę prawo do reklamacji i nie zrobiłabym tego z butami, które kosztowały mnie ponad 300 zł. Dodam jeszcze, że gdy zapytałam sprzedawce o to jak wygląda rozpatrywanie takie reklamacji, Pan prosto w oczy odpowiedział mi , że na zapleczu siedzi sobie osoba, która takie reklamacje robi. Nie wiem w jaki sposób się to odbywa, ale wygląda mi na to, ze ów osoba po prostu wymyśla sobie powody (a nuż się uda), aby uznać reklamację za niezasadną. Chciałam się oczywiście od tej opinii odwołać, jednak Pan powiedział mi, że nie ma sensu robić tego w sklepie, ponieważ nic nie zdziałam, a opinia, która była wystawiona w jako pierwsza zostanie podtrzymana. Dodał też, ze pozostaje mi tylko zwrócić się do "Swojego Rzeczoznawcy". Jak dla mnie jest to jawne łamanie Praw Konsumenta i na pewno sprawy tak nie zostawię. Sklep ten od tego czasu omijam szerokim łukiem i skorzystam z innych sieci z podobnym asortymentem, których w Bydgoszczy nie brakuje i które nie robią problemów z reklamacjami.