Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Pod koniec czerwca dostałam maila reklamowego z aktualną ofertą sklepu Deichmann. Informacje przesłane w formie reklamy, nie były nachalne a wręcz przeciwnie z chęcią zaglądnęłam na stronę internetową sieci. Do tej pory starałam się robić zakupy w tej sieci w sklepach stacjonarnych, niewątpliwie od czasu maila, zanim wyruszę na zakupy chętnie przeglądam stronę internetową. Sklep on line oferuje szybką dostawę, wygodne sposoby płatności /kartą, przelewem/ a przede wszystkim nie uzależnia zakupów od wysokiej kwoty. Od 49 zł za zamówienie można dokonać zakupu obuwia bez wychodzenia z domu, koszty przesyłki podane /nie zawyżone/ podano również zasady zwrotów, gdyby obuwie nie pasowało. Dodam, że ułatwieniem jest możliwość zwrotu w każdym sklepie Deichmann. Zakładki na stronie internetowej zawierają szereg możliwości od szukania tzw. przecen, nowości po możliwość wyszukania pod wzgl. danej marki. Sama strona internetowa sklepu kolorystycznie i graficznie ładnie wykonana. Zakładki czytelne, możemy wyszukać obuwie ze wzgl. na przeznaczenie /np. sportowe, letnie - sandały, czółenka wiosenne, kozaki itp./ Ułatwieniem jest rozróżnienie na to, dla kogo obuwie ma być przeznaczone, czy dla dziecka, czy obuwie damskie i męskie, a kolejny plus w systemie funkcjonalnej wyszukiwarki na stronie sklepu to wyszukiwanie po rozmiarze. Obrazki z obuwiem pokazane w tzw. funkcjonalnych profilach: z boku, z góry, z przodu. Możemy powiększyć obrazek. Funkcjonalność strony oceniam bardzo dobrze. Jednak, aby nie było do końca zachwytów nad sklepem internetowym znalazłam coś, co nie do końca funkcjonuje tak, jak powinno. Wybieram konkretny model obuwia, które mnie interesuje. Po zaznaczeniu dostępności w sklepie zlokalizowanym najbliżej miejsca zamieszkania /wymóg wpisania kodu pocztowego, miejscowości, ulicy/ w wynikach jeśli w danej lokalizacji nie ma dostępnego towaru - nic się nie pokazuje. Skłonna byłabym pojechać do innego miasta lub przy okazji planowanej wizyty w innym mieście zajrzeć do sklepu po ten konkretny szukany model, ale niestety system z automatu wprowadza numer systemowy poszukiwanego obuwia, nie jest w stanie odszukać dostępności towaru w jakimkolwiek sklepie tej sieci w Polsce. A szkoda.