Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Carrefour przyciąga klientów cotygodniowymi promocjami, szczególnie akcjami "e-bon" oraz wyprzedażami. Jednak kilkakrotnie zdarzyły mi się nieprzyjemne sytuacje podczas kasowania artykułów, ponieważ mimo dokładnie oznaczonej ceny towaru, okazywało się, że jednak jest ona znacznie wyższa. Czasem mogę przyznać,ze to moja wina, bo niezbyt dokładnie sprawdziłam opis produktu przy cenie, ale mimo wszystko takie praktyki nie powinny mieć miejsca, żeby nie możliwe było zwrócenie towaru i odzyskanie pieniędzy. Raz nawet miałam taką sytuację, że kupowałam przecenione radio z naklejoną ceną 69 zł, a w kasie pojawiała się cena 129 zł. Zależało mi na tym zakupie więc poprosiłam dyrektora sklepu, ale okazało się, że już go nie ma w pracy (0,5 h przed zamknięciem sklepu). Ostatecznie radia w obniżonej cenie mi nie sprzedano, mimo, że jest obowiązek sprzedaży towaru po takiej cenie jak widnieje przy nim.