Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monika_2199

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: W dniu dzisiejszym byłam na zakupach w Tesco w Rumi. Chciał sprawdzić cenę obuwia dla dziecka, a mianowicie trampek do szkoły. Poniżej kosza z produktem nie było ceny, a w chwili gdy podeszłam pod czytnik ceny produktu nie podało, gdyż pojawiła się informacja " błąd serwera". W celu sprawdzenia czy aby na pewno czytnik działa wyjęłam kolejny produkt ze swojego koszyka i przyłożyłam pod czytnik cena produktu się pojawiła. Następnie musiałam udać się do kasy aby dowiedzieć się cenę butów, ponieważ na sklepie nie było żadnego pracownika od którego mogła bym uzyskać informacje.W tym że sklepie na pierwszy rzut oka nie wygląda zbyt przyjemnie. Koszyki przy wejściu nie są przy barierkach, tylko postawione przy miejscu do pakowania zakupów. Wiadomo że te oto koszyki pozostawili klienci jednak uważam, że pracownicy powinni w tym zakresie porządkować koszyki, ponieważ nie ma w taki sposób jak spakować zakupów, bo dostęp w miejsce wyznaczone do pakowania jest ograniczony. Z obsługą na kasach różnie bywa, gdyż zdarza się że czasami jest otwarta jedna kasa do której jest spora kolejka, tak wiec w takiej chwili czas oczekiwania do kasy się wydłuża.