Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Celem obserwacji był sieciowy supermarket spożywczy "Intermarche".Przed lokalem mieści się rozległy parking. Obejście utrzymane w nienagannym stanie z drobnymi niedociągnięciami (moim zdaniem powinno jednak być częściej sprzątane). Sklep oferuje szeroki asortyment w niskiej cenie i jakości. W środku market prezentuje się zdecydowanie gorzej. Sklep oferuje szeroki asortyment w niskiej cenie i niestety słabej jakości. Lokal brudny, na podłogach zalegały resztki rozdeptanych owoców i warzyw. Oferowany sprzęt na półce kusił atrakcyjną ceną, jednak po rozpakowaniu okazał się być niesprawny. W tym przypadku dotyczy to wszystkich urządzeń do przygotowania Fondue leżących na półce ! (3 szt.) niestety asortyment pozostawia wiele do życzenia. Personel posiada częściową wiedzę o aktualnej ofercie. Pracownicy mili, uśmiechnięci, brak problemów z ewentualną reklamacją uszkodzonego urządzenia. Na uwagę zasługuje długi czas oczekiwania na obsługę- mimo ,iż byłem sam przy kasie- Pracownica potrzebowała czasu (około 6-8 minut) na rozpoczęcie obsługi. Kasjerki często mylą się przy wydawaniu reszty - kupując w tym sklepie należy zwracać uwagę na paragon i ilość oraz wagę kasowanych artykułów (żywność na wagę często liczona jest na niekorzyść klienta, byłem świadkiem trzech takich zdarzeń).Podsumowanie:Market kusi niską ceną i szeroką ofertą, towar wystawiony na półki może być niskiej jakości,pomieszczenie handlowe nie jest utrzymane w należytej czystościkasjerki za często się mylą.