Opinia użytkownika: PeZU
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Dodzwonienie się na infolinię tej firmy to duży sukces. Chwała im za to, że po minutach oczekiwania ktoś właśnie odbiera. Okazuje się jednak, że poza zmianą numeru telefonu nic innego nie można za pośrednictwem infolinii załatwić. Rozwiązać usług nie można. Pomoc techniczną można uzyskać, ale to z innym pracownikiem. Ogólnie pracownik grzecznie przekazał moją reklamację do działu technicznego, ale tam jak zwykle nikomu się nie kwapiło do pomocy. Zadzwonił pracownik z serwisu, który po chwili rozmowy zerwał połączenie i nie odezwał się ponownie. Nie zależało mu na pomocy klientowi, dokończeniu sprawy. Wcześniej gdy coś zgłaszałem czekałem kilka miesięcy na załatwienie. Teraz pewnie wcale się już nie doczekam. Duży negatyw, zamierzam zakończyć współpracę z Multimedia Polska SA. Źle działa internet, telewizja, VOD itp. Często coś szwankuje, a zrezygnować potem nie można, bo karami straszą za wcześniejszą rezygnację.