Opinia użytkownika: madlen_2
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu: Pani będąca konsultantem klienta indywidualnego dość szczegółowo przedstawiła mi ofertę banku dotyczącą konta osobistego. Udzielała konkretnych i rzeczowych informacji, fachowo odpowiadała na wszystkie dodatkowe pytania.Zachowanie i wygląd personelu: Zaraz po wejściu do banku zostałam serdecznie przywitana i zaprowadzona do wolnego stanowiska. Jedynym mankamentem był strój konsultantki, który jak na pracownicę banku był dość niechlujny, nie wpłynęło to jednak na jakość obsługi.Oferta, cena, asortyment: Oferta banku wydaje mi się być bogata i korzystna dla klienta, raczej konkurencyjna na obecnym rynku.Organizacja i czas obsługi: Świetna organizacja, czas obsługi adekwatny do potrzeb: wszystkie informacje zostały mi udzielone bez pośpiechu, jednak też bez zbędnego przeciągania Wygląd miejsca obsługi: czystość i wygoda to duże atuty tego banku. Oprócz wygodnych stanowisk, przy których klient jest obsługiwany przygotowano także miejsce, gdzie klient może poczekać w wypadku braku wolnego stanowiska. Na plus zasługują także nowoczesne elementy w postaci monitorów, na których wyświetlane są informacje z kraju i ze świata, prognoza pogody itp, a przy stanowiskach obsługi zamieszczono ekrany, gdzie klient może m.in.złożyć elektroniczny podpis, co znacznie skraca czas, który byłby potrzebny, by wydrukować dany plik, jak również nie "zaśmieca" klienta zbędnymi papierami.