Opinia użytkownika: Alicja_438
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: W dniu dzisiejszym umówiłam się po pracy z koleżanką i jej Niemieckimi znajomymi na spotkanie w restauracji Sphinx na ul. Chmielnej w Warszawie. W ogródku na zewnątrz restauracji było sporo gości, co dodatkowo zachęcało do odwiedzenia tego miejsca - szczególnie, że w drodze do restauracji mijaliśmy mnóstwo pustych bądź prawie pustych lokali.Przy wejściu do restauracji uśmiechem i miłym "dzień dobry" powitali nas kelnerzy. Jeden z nich zapytał, czy potrzebujemy stolika dla 4 osób i czy w miejscu dla niepalących. Po uzyskaniu od nas informacji, kelner wskazał nam "rejon", gdzie mogliśmy sami wybrać sobie najbardziej odpowiadający nam stolik. Po zajęciu miejsc, kelner rozłożył nam podkładki i podając menu (również w języku angielskim dla naszych znajomych z Niemiec) zaproponował coś do picia.Menu było ciekawe, zróżnicowane. Każdy znalazł coś dla siebie. Przy składaniu przez nas zamówienia napoi kelner dopytywał o konkretne wielkości, smaki preferowanych napoi i dodatkowo informował o bieżących promocjach. W czasie, gdy my wybieraliśmy potrawy, kelner przyniósł nam zamówione przez nas napoje. W trakcie składania przez nas zamówienia, kelner słuchał uważnie, dopytywał o wszystkie szczegóły, np. czy zamiast ryżu mają być talarki lub frytki za dodatkową opłatą 1 zł.natomiast na koniec kelner poinformował o spodziewanym czasie, w jakim powinniśmy otrzymać zamówienie. W momencie oczekiwania na zamówienie, kelner przyniósł sztućce, sosy i dopytywał, czy czegoś nie potrzeba. Czas oczekiwania na zamówienie nie przekroczył tego, który został nam wskazany przez kelnera. Przyniesione przez kelnera jedzenie wyglądało smacznie, apetycznie, miało świeży zapach. Kelner po przyniesieniu zamówienia dla nas wszystkich życzył nam smacznego. Po około 10 minutach od czasu przyniesienia nam zamówienia, kelner dopytywał,czy wszystko nam smakuje, czy wszystko jest w porządku, czy nic więcej nam nie trzeba. Wszystkie przyniesione przez kelnera dania były bardzo smaczne, dobrze doprawione, gorące, świeże. W momencie, gdy kelner zauważył, że zamówione napoje zostały wypite, zaproponował przyniesienie kolejnych.Chwilę po zakończeniu posiłku przez każdego z moich znajomych, kelner od razu zabierał niepotrzebne naczynia z resztka dań i dopytywał, czy wszystko smakowało i czy ma podać coś jeszcze. Po zabraniu naczyń od ostatniej osoby kelner zaproponował nam deser, kawę, herbatę, itp. Po odmówieniu przez nas deseru itp i poproszeniu o rachunek, kelner w ciągu zaledwie kilku minut przyniósł rachunek wraz z namalowanymi kwiatkami i uśmiechniętymi buźkami. Po niedługiej chwili, kiedy pieniądze zostały przez nas dołączone do rachunku, kelner dopytał, czy może rozliczyć rachunek i po chwili przyniósł nam resztę, dziękując nam serdecznie. Wychodząc z restauracji, spotkaliśmy się z miłym pożegnaniem całego personelu. Wszyscy w sposób uprzejmy dziękowali i żegnali się z nami, zapraszając do ponownych wizyt w restauracji.Ogólnie w restauracji panował ład, porządek. Stoliki były czyste. Podkładki były wycierane / dezynfekowane przez kelnerów w tzw. międzyczasie miedzy obsługą klientów. W restauracji panowała miła atmosfera. Pracownicy restauracji sprawiali wrażenie zgranego zespołu. W toaletach było czysto, nie brakowało papieru, mydła i ręczników papierowych. Jedynym mankamentem toalet był zapach - zaduch. Dodatkowo kelnerzy są bardzo dobrą wizytówką restauracji - czysto ubrani, zadbani, uczesani.Wraz ze znajomymi dokonaliśmy dobrego wyboru miejsca na miłe spędzenie czasu i dobre jedzenie w miłej i przyjaznej atmosferze.