Opinia użytkownika: Karolina_1474
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Jestem posiadaczką usługi internetowej w sieci Play, zważywszy na to, iż kończy mi się okres trwania umowy z tym usługodawcą postanowiłam zadzwonić do Biura Obsługi Klienta Play, aby dowiedzieć się o aktualne promocje jakie firma proponuje. Bardzo miła Pani poinformowała mnie, iż właśnie dzisiaj tj. 20.08.2012 Play wprowadził nowa ofertę na usługi internetowe, do każdej nowopodpisanej umowy lub przedłużaniu już obecnej umowy można otrzymać za 0 zł sprzęt komputerowy - notebooki, laptopy, ultrabooki, tablety. Pani dalej opisała mi wyczerpująco ceny abonamentu przy konkretnym sprzęcie - przy czym np. jeśli byłaby zainteresowana laptopem to firma proponuje aż 4 różne marki tego sprzętu. Gdy już po dokładnym zapoznaniu się z cenami tych nowoproponowanych usług zdecydowałam się na konkretny sprzęt, abonament i długość trwania umowy okazało się, że w tej chwili Pani nie może wprowadzić danych tej nowej umowy do systemu, bo oferta jest nowa i nie dostosowali jeszcze systemu tak aby obecni klienci mogli z tej oferty skorzystać. Pani zaproponowała, jeżeli dalej będę zainteresowana ową oferta to zadzwonią do mnie za około 2-3 dni, wtedy ta luka systemowa na pewno już zostanie poprawiona i zaktualizowana i będę mogła z tej oferty z pewnością skorzystać. Niestety nikt z sieci Play do mnie nie oddzwonił, ani po 2-3 dniach, ani po 2 tygodniach. Gdy wczoraj sama ponownie zadzwoniłam do Play odnośnie tej oferty okazało się, że tego promocyjnego sprzętu już dawno nie ma w magazynach Play. Na moje pytanie dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował w obiecanym terminie, pracownik BOK nie umiał udzielić mi odpowiedzi. pomimo tego, iż ta oferta jest niedostępna już ze względu na to iż nie maja już tego sprzętu na stanie to na stronie internetowej Play ta oferta dalej jest jako aktualna promocja, mało tego cały czas w telewizji pokazują reklamy tej oferty.