Opinia użytkownika: Karolina_1474
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Udałam się do tego sklepu w dwóch sprawach, po pierwsze celem zakupu płyty do kamery i po drugie chciałam zadać dodatkowe pytania odnośnie kupionego w tym sklepie zestawu telewizji N, którego niedługo kończy mi się okres promocyjny. Na pierwszy rzut oka asortyment sklepu i jego pracownicy wyglądają na profesjonalnie przygotowanych do obsługi klientów, nawet tych najbardziej wymagających, ale to tylko pozory. pracownicy ubrani w jednorakie stroje, schludnie i czysto, sklep dysponuje bogatym asortymentem w różnym przekroju cenowym, więc sprawia wrażenie że każdy może dokonać tam zakupu. Najpierw udałam się do stanowiska gdzie znajdowały się kamery i aparaty fotograficzne, gdyż chciałam poprosić o płytę do kamery, iż nie znam się dokładnie na tym sprzęcie i żeby uniknąć złego zakupu ową kamerę zabrałam ze sobą. Po 15 minutowym oczekiwaniu na obsługę przez sprzedawcę, podeszłam do pierwszego napotkanego pracownika i wyjaśniłam mu czego poszukuję. Owy pracownik tłumacząc mi, że płyty do kamery to nie jego "działka" odesłał mnie do swojego kolegi, który rzekomo zajmuję się doradztwem na dziale który mnie interesuje. Niestety również i ten pracownik odesłał mnie z przysłowiowym kwitkiem, twierdząc, iż on dzisiaj doradza na dziale sprzętu agd i też nie może mi pomóc. Zaproponował żebym znalazła pana, który dzisiaj doradza na interesującym mnie dziale. I tak po ok 20 minutach poszukiwań odpowiedniego pracownika, który sam nie do końca był przekonany jakiej płyty potrzebuję - pomimo tego, iż pokazałam mu kamerę, do której płyty szukałam, pan nie umiał nawet jej obsłużyć, tzn. nie potrafił otworzyć schowka, w którym jest miejsce na płytę, musiałam to zrobić sama. Po około 10 minutach zastanawiania się pracownika co do sprzętu udało mi się zaopatrzyć w potrzebną płytę. Gdy już zapłaciłam za swój towar, udałam się do stanowiska, w którym pracownik udziela informacji i podpisuje umowy z Telewizją N. Byłam pewna, że pracownik na takim stanowisku nie jest pracownikiem przypadkowym i dobrze zna usługi jakie Telewizja N proponuje swoim klientom. Pani bardzo miła, uśmiechnięta okazała się jednak zupełnie niekompetentna. Zadałam interesujące mnie pytanie: "proszę Panią za miesiąc kończy mi się podpisana umowa z telewizją N na świadczenie usług, umowa zawarta była w warunkach promocyjnych i taka też była cena usług-promocyjna, jeżeli po tym miesiącu nie skontaktuję się z usługodawcą w celu przedłużenia umowy, ewentualnie zmiany jej warunków co stanie się z moim abonamentem - jaka będzie jego miesięczna cena?" Pani rozpoczęła poszukiwania czegoś w komputerze, jednocześnie uświadamiając mi, że powinnam sobie poszukać odpowiedzi na to sama w umowie którą podpisywałam i że tam na pewno jest wszystko dokładnie opisane - po około 10 minutach powiedziała, że umowa automatycznie zostanie przedłużona na czas nieokreślony, ale cena abonamentu miesięcznego nie ulegnie zmianie. Nie dając mi już możliwości zadania żadnego dodatkowego pytania podsumowała naszą rozmowę stwierdzeniem, że Ona podpisuje tu tylko umowy z nowymi klientami, a jak mam jakieś pytania to mam dzwonić do biura obsługi klienta Telewizji N. Tak też zrobiłam zaraz po opuszczeniu sklepu, zadzwoniłam do BOK Telewizji N, zadałam to samo interesujące mnie pytanie ii jakież było moje zdziwienie, gdy usłyszałam, że to nie jest tak jak Pani w sklepie mi powiedziała - otóż umowa rzeczywiście zostaje automatycznie przedłużona na czas nieokreślony, jednak cena abonamentu miesięcznego wzrasta o prawie 50 %, gdyż okres promocyjny się kończy. Jednocześnie pracownik BOK poinformował mnie o dwóch sposobach, które sprawią, iż dalej pozostanę klientem Telewizji N i jednocześnie cena abonamentu pozostanie dalej promocyjna. Tak więc Pani w obserwowanym sklepie nie ma w ogóle pojęcia o możliwościach usług jakie świadczy Telewizja N, choć sklep jest w pewnym stopniu reprezentantem tej firmy.