Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: W dniu 2 września, odwiedziłem stację paliw BP, podjeżdzając pod dystrybutor zauważyłem młodego mężczyznę czyszczącego obudowę dystrybutora. Podjaz był czysty, beż śmici, plam oleju. Po zatankowaniu samochodu wszedłem do budynku stacji.Drzwi automatycznie otwierane , i witryny były czyste.Stacja połaczona jest ze sklepem w którym zanjduję się Bistro, artymuły z róźnych grup produktów , spożywcze, prasa, alkohol. Produkty na regałach były estetycznie wyeksponowane.Otwarta była jedna kasa, Pani w firmowym, czystym ubraniu powidała mnie milo. Podalem kartę płatniczą, Pani zapytała czy posiadam kartę lojalnosciową na punkty, i czy chcę kupić płyn do spryskiwaczy szyb. Podziękowałem za ofertę.Po zeskamowaniu karty,i zapłaceniu Pani poinformowała mnie o ilości punktów na karcie lojalnosciowej.Otrzymałem paragon, i zostałem uprzejmie pożegnany.