Opinia użytkownika: Nadine
Dotycząca firmy: Green Way Bar
Treść opinii: Z przykrością stwierdzam, że Green Way - niegdyś mój ulubiony bar - bardzo się popsuł. A szkoda, bo zawsze bardzo lubiłam tu przychodzić. Zamówiłam zestaw z kotletami z soczewicy. Pani grzecznie mnie obsłużyła, zdziwiłam się tylko, że kotlety są olbrzymie, surówka w ilościach śladowych (Green way zawsze wyróżniał się dużą ilością fajnych surówek, w dodatku przecież mamy sezon na warzywa), a kaszy w ogóle na talerzu nie było. Poza tym talerz mniejszy niż zwykle. Herbata niewiadomego pochodzenia, a sądząc z mdłego smaku, najtańsza supermarketowa mieszanka w okrągłych torebkach bez logo. Otrzymałam jedzenie na mocno wyszczerbionym talerzu. Kiedy zwróciłam uwagę personelowi na ten fakt usłyszałam od obsługującej pani, że "wie o tym, ale to nie jest wina". Byłam zdumiona: żadnego "przepraszam" - po prostu stwierdzenie faktu. Cóż, talerz nie kosztuje wiele, nie rozumiem logiki właścicieli baru. Widocznie oszczędzają na wszystkim, ale to najprostsza droga do utraty klientów.