Opinia użytkownika: Renata_307
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: W dniu dzisiejszym musiałam zatankować auto i wybrałam stację Lotosu ze względu na cenę paliwa.Stacja konkuruje z innymi , ma niższa cenę. A dodatkowo posiadam kartę navigator na punkty i chciałam sprawdzić ile mam punktów i uzupełnić dodatkowo. Po zatankowaniu auta udałam się do kasy, aby zapłacić. Tutaj zawsze dużo ludzi, więc chwilę odczekałam, pani mnie skasowała, nabiła punkty i grzecznie sprawdziła ilość punktów, podała fakturę. Niestety dane na fakturze źle wybiła mimo , iż podałam wizytówkę to nie sprawdziła jej z danymi w komputerze. Musiałam czekać na korektę faktury. W końcu po dłuższym czekaniu udało się i mogłam udać sie do auta. Obsługa zawsze na tej stacji jest miła, mimo pojawiających sie problemów i niecierpliwych klientów.