Opinia użytkownika: rossa
Dotycząca firmy: empik.com
Treść opinii: Po bardzo długim czasie postanowiłam ponownie skorzystać z internetowego Empiku. Muszę przyznać, że strona jest dla mnie mało czytelna, za dużo wszystkiego na niej na raz. Zanim znalazłam płytę analogową, której szukałam minęło sporo czasu. Cena w sklepie internetowym niewiele niższa niż w salonie stacjonarnym, a przewidywany czas realizacji zamówienia, o zgrozo - sześć dni. Gdyby nie to, że muszę wykorzystać posiadaną kartę prezentową, pewnie zdecydowałabym się na zakup gdzie indziej. Kolejny minus - opis płatności kartą oraz to, w jaki sposób sprawdzić jej ważność i saldo, również napisane w bardzo "zagmatwany" sposób. Trzeba się nieźle "naskakać" po stronie, żeby znaleźć konkretne informacje. Sam proces składania zamówienia i uzupełniania danych jest w miarę "przyjazny", dostawa, w przypadku odbioru w którymś salonie - darmowa. Kwestia która również mnie zirytowała, to brak możliwości przypisania na stałe numeru karty programu lojalnościowego do konta - trzeba to robić przy każdym zamówieniu osobno. Po złożeniu zamówienia od razu otrzymałam jego potwierdzenie na adres mailowy, przy czym już po fakcie zakupu zostałam poinformowana, że zamówienie "wyjdzie" 5 września + czas dostawy - czyli już nie sześć, a ponad dziesięć dni... Coś czuję, że to był mój ostatni zakup w sklepie internetowym Empiku...