Opinia użytkownika: rossa
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Zapadła noc i pech chciał, "zabrakło" prądu, a mi zostało jeszcze sporo do zrobienia. Z przerwą w dostawie prądu równoznaczne było z brakiem dostępu do internetu. Zadzwoniłam więc na numer infolinii, który do tej pory należał do Vattenfall. Pozytywnie mnie zaskoczyło, że numer jest aktywny i nawet nie musiałam długo czekać na połączenie. Konsultantka która odebrała telefon uprzejmie się przedstawiła i zapytała w czym może pomóc. Zapytałam, co jest powodem wyłączenia i jak długo potrwa przerwa. Kobieta poprosiła o podanie lokalizacji budynku, po czym udzieliła mi konkretnej odpowiedzi, poinformowała mnie również że najpóźniej za dwie godziny wszystko wróci do normy i zapytała czy może pomóc w czymś jeszcze. Podziękowałam, konsultantka życzyła mi dobrej nocy i zakończyłam połączenie. Awaria została usunięta jeszcze wcześniej niż było to przewidywane, więc po 40 minutach mogłam wrócić do swoich zajęć.