Opinia użytkownika: Joanna_2312
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Pierwszą sobotę września spędziłam na uzupełnianiu materiałów potrzebnych do wykonania planowanego remontu. Wszystkie prace przy nim mam zamiar wykonać samodzielnie i dlatego jednym z odwiedzanych miejsc tego dnia był sklep sieci OBI. Nie jestem entuzjastką placówki we Włocławku ze względu na jej ubogą, jak na tę sieć, ofertę ale jest najbliżej mojego domu więc jestem tam częstym gościem. Jak już wspomniałam czeka mnie sporo pracy przy malowaniu, wymianie tapet i zmianie części podłóg w moim domu więc zawitałam do marketu z nadzieją, że może tym razem trafię na pomoc ze strony obsługi. Niestety na nadziejach się kończy. Znalezienie osób odpowiedzialnych za obsługę na poszczególnych działach graniczy z cudem i nawet zgłoszenie prośby w informacji skazuje mnie na czekanie 20 minutowe. Po pojawieniu się obsługi okazało się, że pan ( nie znam imienia- brak identyfikatora), nie potrafi mi wytłumaczyć różnic w zastosowaniu różnych rodzajów farb i tynków ozdobnych. Musiałam ratować się telefonem do znajomego. Miło zaskoczył mnie pan, który zajmuje się usługami stolarskimi; pomimo rozpoczynającej się dla niego przerwy śniadaniowej wykonał przycinanie dla mnie blatów kuchennych. Szybko i fachowo. Jestem również zadowolona z obsługi kasowej. Panie są miłe i jak dotąd nie zostałam obsłużona w sposób nieuprzejmy. Życzyłabym sobie aby toaleta była dokładniej sprzątana a personel na poszczególnych działach lepiej znał asortyment. Pozdrawiam.