Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Novotel
Treść opinii: Mój dwudniowy pobyt w tym hotelu należał z pewnością do udanych. Świadczone usługi w standardzie czterogwiazdkowym w pełni spełniły nasze oczekiwania podczas rodzinnego pobytu. Znakomita lokalizacja (centrum miasta), dobry dojazd komunikacją miejską niemal z każdego krańca stolicy to z pewnością atuty, które wyróżniają ten hotel, by tutaj zagościć, dodam, że widok z trzydziestego pierwszego piętra na miasto nie ma sobie równych. Obsługa recepcji na wysokim poziomie - sprawne i szybkie formalności związane z meldunkiem, sprawnie przekazane zasady poruszania się po hotelu, sprawne wydanie kart hotelowych. Grzeczna i miła obsługa, biegle władająca językami obcymi, przyjaźnie i pomocnie nastawiona do klientów hotelu. Wokół recepcji czysto, ładnie urządzone foyer recepcyjne. Dostępna prasa codzienna. Pokoje hotelowe czyste, bardzo ładnie urządzone, komfortowe. Klimatyzacja w pokoju była ustawiona na zbyt niską wieczorem temperaturę, jednak po moim zapytaniu do pana na recepcji, czy da się z tym coś zrobić, bowiem w pokoju nie chciał zadziałać wyłącznik pan szybko zareagował przedzwonił do służb informatycznych i z tzw. poziomu recepcji ustawił odpowiednią temperaturę. Cennik pobytu, ceny śniadania dostępne i wywieszone w pokoju. Informacje drukowane o zasadach i dodatkowych opcjach pobytu w hotelu dostępne w pokoju. Ceny pobytu oceniam na bardzo wysokie, ale jakość i standard usług rządzi się swoimi prawami i w pełni jest to zrozumiałe. Nie bardzo tylko jestem w stanie zrozumieć, że przy cenie kilkuset złotych za osobę, dodatkowo płatna jest usługa dostępu do internetu poprzez wi-fi .Chociaż okazało się na miejscu, podczas meldunku i mojego zapytania o dostęp do internetu, że udostępniane są tzw. przysługujące kody w ramach pobytu.Restauracja - sala śniadaniowa: czysto, przyjemnie. Bardzo urozmaicony bufet szwedzki, smaczne, świeże, ciepłe dania naprawdę ciepłe, uzupełniane na bieżąco. Obsługa restauracji bardzo miła i uprzejma, szybko i dokładnie sprzątane są nakrycia po poprzednich gościach. Małe problemy były z akceptacją kodów kart kluczy w windzie. Myślałam, że problem dotyczy tylko mnie, ale zobaczyłam, że inni goście też mieli problemy z akceptacją kart, by winda zadziałała. Czyli coś system informatyczny kart nie działa jak należy. Rozwiązanie z dwoma różnymi przejściami do wind (podział na pietra do 16) a druga od 17 w górę stanowi ułatwienie. Windy szybkie, ciche. Z ulicy nie słychać hałasu, dobra dźwiękoszczelność okien. Łazienki czyste, podstawowe artykuły higieniczne dostępne w łazience, podobnie jak kawa/herbata/woda uzupełniana codziennie. Brakowało mi tylko aktualnego folderu/mapki np. co ciekawego w danym miesiącu w Warszawie z wydarzeń kulturalnych. Karty klucze dobrze byłoby wydawać na tzw. smyczach, łatwiej schować, nie zgubić. Hotel jak najbardziej wart swoich czterech gwiazdek, czystość, komfort, jakość obsługi bez zastrzeżeń.