Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: AMICAR
Treść opinii: W środę 29.08.2012 zadzowniłem do serwisu w celu umówienia wizyty w związku z usterkami jakie pojawiły się podczas użytkowania samochodu. Termin wizyty ustalono na 30.08.2012 godzina 15.00.Po przybyciu na miejsce w dniu wizyty zostałem przyjęty z 5 minutowym opóźniemiem ze względu, iż czynne było tylko jedno stanowisko. Po zgłoszeniu usterek i spełnieniu niezbędnych formalności udałem się do poczekalni. Czas naprawy samochodu miał trać około 4-5 godzin. Po około 3 godzinach ku mojemu zdziwieniu ale również i zadowoleniu samochód został naprawiony. Po wyjeździe z serwisu pomimo zapewnień pracownika wydającego auto, okazało się iż usunięta została tylko jedna usterka a druga uległa pogorszeniu. Niestety nie jest to pierwszy przypadek kiedy po wyjeżdzie z serwisu musiałem zgłosić reklamację.