Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Sklep przed kilkoma tygodniami dokonał zmianę układu stoisk, także miałem trudności ze znalezieniem niektórych produktów (np. sos do spagetti). Dostrzegłem też, że z półek zniknęły produkty kilku firm, a zastąpiły je inne (dotyczy np. firm produkujących sery topione oraz dżemy). Podczas wizyty było niewielu klientów, trwał rozładunek i ustawianie piw. Największy tłok oczywiście tradycyjnie przy warzywach i owocach oraz w miejscu, gdzie na przecenie są produkty z krótką datą ważności przy chłodziarce. Tylko jedna kasa była otwarta, a kolejka była dosyć spora (powyżej 6 osób) i niektórzy mieli wózki pełne zakupów. Po minucie oczekiwania otwarto kolejną kasę. Ze sklepu zniknęły jednak informacje, że klient podczas oczekiwania dłuższego niż 5 minut w kolejce może liczyć na rekompensatę. Personel kasowy ma dosyć skromne ubrania firmowe - tylko kamizelki, takie przypominające fartuchy z PRL. Zaś ludzie wykładający towar na półki nie noszą żadnych uniformów i w zasadzie nie wyróżniają się od klientów ubiorem.